LoisLane tüylerinizi önceden jilet veya tüy dökücüyle aldıysanız tüyler kalınlaşmişa ağdada kasılma yaşayabilirsiniz çünkü ben düzenli ağdaya gidiyordum doğumdan sonra doktorum ağdaya gitmememi söyledi sezeryan doğum yaptım 90 gün ağda yaptırmadım tüy dökücü kullan dedi doğumdan sonra ki kontrole geldiğinde öyle yaptım dün kuaföre gittim tüy dökücü kullandığım için canım çok yandı tüyler kalınlaşmişti kendimi çok kastım gebeyken kasilma yaşamadım ama tüy dökücü kullandığım için eskisi gibi rahat olamadım kişiden kişiye değişir