Kadersaahin Sevcan62 23+5im bende bana hiç doğumdan bahsetmedi doktorum, sonlara doğru konuşulur sanıyordum siz mi sordunuz peki doğum şeklini yada siz mi istediniz?
Sevcan62 Kadersaahin bende miyom var o yüzden sezeryan olucam 25 Ağustos son adet tarihine göre iki hafta çıkınca 11 Ağustos dedi sezeryan için
Sbhakcnn Benimde dogum agustos 26 fln denk geliyo tabi erken yada geç olur bilemiyorum saglıkla gelsinde inşallah bebegim🐣💖