Hilallf
Doktorumuz 5.ayda tadımlık başlattı en fazla yarım çay bardağı olacak şekilde günde bir öğündu.
6.ayda 2 öğüne çıkarttı.
7.ayda 3 öğün oldu.Corbalarina tavuk ve et suyu koyabilirsin dedi.
8.ayda yulaf irmik tarhana vs tahillardan verebilirsin.
9.ayda çorba ve yemeklerine kıyma tavuk balık koyabilirsin demişti.