hasret1922 Beton1106 ilk ogrendigimden belli var ilacta ictim ise yaramadi su da iciyorum ama yine gitmedi 34 haftadayiz cok akinti oluyor inslalah dua ediyorum erken doguma sebeb olmadan hayirlica dogururm diye
Sevmbiln Ürocare şase verdi doktorum tek içim uyumada tuvalet yapıp içtim sabaha kadar bekledim perşembe içtim pazartesi sonucum tekrar temiz geldi 33 haftalıktı. O zaman
Firstpreg FatmaTemiz Eczanede şöyle diyorlar; gece için bu ilacı, sabaha kadar mesanede kalsın. Tuvalete çıkmayın diyor
tuueu3 Haftada idrarda enfeksiyonum çıkmıştı, bi hafta antibiyotik kullandım ve geçti, şu an 36. Haftadayız
Zehraaunall Ben doğumdan snra yakalandım bu enfeksiyona hemde öyle bir yakalandım ki artık kaşıya kaşıya mahvettim kendimi doktoruma muaneye gittiğimde bana krem ve şase verdi kullandım 3 gün rahat bir saha başladı bende en sonunda tekraren gittim aynı sizin gbi belirtilerim artı kasintim çok fazlaydı daha snra bana Geyno-lomexin fitil verdi 3 gün arayla kullanmamı söyledi birde Zalaın krem verdi bunların yanında ic camasirlarimi makinaya ayrı atıyorum çok az deterjan katıyorum yumuşatıcı kesinlikle yok sirke ve nioli yagida katıyorum makinaya 40 c° de 1 buçuk saatlikte yıkıyorum aynı zamanda trendyoldan bambu günlük ped aldım sık sık değiştiriyorm çok uzun oldu kusura bakmayın ama enfeksiyon gerçekten kötü inşallah size bunların faydası olur çok geçmiş olsun en yakın zamanda atlatirsiniz inşallah 🤲🏻💐
Zehraaunall Birde ilişki öncesi bende esimde duş alıyoruz bu gibi enfeksiyonda hijyen çok önemli ben bunları yaparak rahatladım birde arada yeniden başlayacak gibi belirtiler verdiği zaman ıslak pamuğa azcık beyaz sirke döküp siliyorum biraz yakıyor ama dayanılması zor değil 😊
Sedatbk Bana da antibiyotik yazdi arastirmalarim sonucunda once kültur testi verilip ne bakterisi oldugu ogrenilmeli o sekilde antibiyotik yazimali diye ogrendim sonrasinda sadece dut kurusu ve turna yemisi yedim 3 hafta gunluk avuc ici kadar sonra idrar testi ve kultur testi verdim tertemiz cikti
birkimseee Sedatbk kültür testini devlette mi alıyorlar, ozelde idrar tahlili verdim enfeksiyon az cikti, doktor sadece sase verdi hamileyken kisitliya getirdi sebamedin jelini kullanabilirsin dedi yesil akinti hala devam ediyor
Sevmbiln Yani tuvaletimi tutmamı istedi mesanede ne kadar tutarsan o kadar iyi dedi ilacı içtikten sonra
Beton1106 Bende kültür temiz çıktı enfeksiyon var dedi ilaç verdi geçmiyor dut kurusunu çok duydum deneyeyim
Sedatbk birkimseee evet ben devlette vermistim kadin dogum doktoruna soyledim kultur testi vermek istiyorm diye sisteme girisini yapti ayni idrar tahlili gbi o da
Annemucize birkimseee yeşil akıntı vajinada bakteriyel enfeksiyonlarda olur genelde vajinal enfeksiyonda zaten idrar kültürünüz temiz gelecektir kandaki crp artmış olabilir doktorunuza bahsettiniz mi yeşil akıntı olduğundan pazartesi tekrardan gidin isterseniz
izmirlibiranne Ben de bu süreçte düzelmeyen bir idrar yolu enfeksiyonu geçirdim. İki doz şase antibiyotik ve iki kutu normal antibiyotik kullandım. Şu anda yine idrar yolları enfeksiyonunun iyileşmediğini düşünüyorum. Ancak tekrar antibiyotik kullanmaya korkuyorum. Ben karadut yemeye başladım sürekli son zamanlarda. İki gün önce doktora gidip idrar kültürü verdim sonucu bekliyorum eğer fayda görmüşsem yazarım. Beton1106
birkimseee izmirlibiranne idrar tahlilinde çıkmıyor mu kültürü burda duydum bilmediğimden soruyorum kusra bakmayın