Gizemzumra organizasyon şeklinde değil ama sadece kapı süsü yaptırmayı düşünüyorum, sonra da odasına veya odasının kapısına asarak kullanırım diye. Belki bir kaç da balon alırım 😅 abartı şeyler yapmayı ben de düşünmüyorum, bunlar bile çok gerekli mi derseniz değil tabii ama fotoğraflarda filan hoş anı kalır diye yaparım.