İlk dozu olmuştum iki doz dendi ama bir doz yeterli değil mi acaba emin olamadım her hafta hastaneye gidiyorum sağlık ocağına da fırsat bulup gidemedim henüz hem kalabalık hemde bir saat uzatıp duruyorlar gidince zaten hastanede takip ediyorum birde orda dandik cihazla ölçelim diyorlar hastane kan almış onlar yine alıyor felan acaba tek doz yaptıranlar var mı aranızda kendi doktorumda bişey demedi sakıncası yok yaptır istersen dedi