Dün afedersiniz peçeteye pembe lekelenme geldi. Çok açık pembeydi ve birdaha olmadı.
Adet sabahsı olurum heralde dedim ama olmadım sabah sol tarafımda bi batma ağrı hissettim.
Adet tarihim hep bi önceki ayın tarihinden 2 gün önce olur yani geçen ay 8 deydi . Bu ay 6 sında olmam lazım adet.
Ama bu lekelenme neden oldu bilmiyorum.
Doktorada gittim. Adet olmacaksın gibi durmuyor şuan dedi. Kan testç verdim. 1.20 çıktı. Negatif.
Sonradan pozitif olma ihtimali var mı acaba?
Böyle bişi yaşayan var mı?
Testim negatif çıktı.
lekelenmem oldu.
Karnımda batma oldu
Anlamıyorum. Yardım edin lütfen.
Doktorum adet olmazsan gel dedi. Ve ben ağır işte çalışıyorum ya bebeğimi kaybedersem korkusu var.