Zeyna_12 Sena ismi çok hareketli bıcır bıcır çok yaramaz benim kızım öyle şahsen bebekken çok zordu Şuan biraz iyi 3 yaşında kızımın adı Avşin Sena dır ben hamdu Sena koymayı istiyordum eşim ailesini dinleyip koymafı herçağırdığında şükretmek anlamı ama Sena tek başına şimşek parıltısı demek miş