Kubraakgn0 Minigiim-vebenn52 Ya burda kime sorduysam erkek diyordu ama bende kız hissediyorum bir an ben mi yanlış hissediyorum diye şüphe ettim ama bilmiyorum ilk bebiş daha sağlıklı olsun gerisi mühim değil zaten ama insan merak ediyor teşekkürler yorumunuz için öğrenince yazıcam tekrardan size ☺️❤️
Naciyeaydin Minigiim-vebenn52 Cinsiyeti henüz öğrenemedik devlet hastanesinde söylemedi doktor erken diye 14haftalik
Kbraq Bana da tahmin yapar mısınız 13 hafta 6 günlük Bir de üçüncü resimde uzun birşey var o organı mı yoksa ben mi yanlış görüyorum