Ukte benimde öyle bende 9 haftalık hamileyim birde kızım da var tecrübeliyim sen düşün ama aklıma hep kötü şeyler geliyor hiç iyi bişey gelmiyor şimdi şimdi biraz daha hamileyim bir bebegim daha olacak diye mutlu olmaya basladim hamileliğin başında oluyor bence