Kızlar oskapar igne kullanmaya başladık yaklaşık 15,20 tane kullandım ama çok fazla morarma oluyor Bende sebebi nedir acaba küçük dairesel morarmalar değil maalesef bilgisi olan var mı ya ? Randevu ancak 17 sine bulabildim doktoruma gidicem ama bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim ( morluk ile ilgili gorsel koyabilirim)