Deebg Ruhsar35 benim adetim son 3 aydır düzensiz geçen ayda 18 gün gecikmistim bu ayda 15 gün oldu gecikme olalı
Ozgecikko Ben transferden sonra 6/⅞ inci gunler yapmıştım çift çizgi çıkmıştı. Sonra hamilelik testi yaptım pozitif çıktı .
Pparla Ozgecikko merhaba bu gün transferimin 6 cı gün Ovulasyon testi yaptım iki çizgi de net sizce gebelik varmıdır
Deebg Ruhsar35 ovulasyon testiyle takip yapmadım 3 yaşında bir kızım var o zamandan kalmıştı testler elimde adetim baya gecikince hadi yapayım diye yaptım ovulasyon testini