Serendipity16
Ben ne sancı hissettim ne açılma ama nstde baya sancım çıktı , neyse normalde yarın kontrolüm vardı ama çatı muayenesinden sonra benden akıntı geldi az birşey ve ertesi gün yine geldi doktora gittim bana bıraktı normal mi sezeryanmi istersin diye sezeryan istersen sezeryan olcaksan hemen alicaz dedi o şekil aldılar 😣