Merhaba kızlar çarşamba sabahı normal doğum yaptım 3 gündür ara ara kasıklarıma ağrı giriyor geri gidiyor normal mi bu durum zorlu bi doğum geçirdim ayriyetten ebe de karnımı destekledi doğumda annem ondan olabilir dio yaşayan var mı bi de çok şiddetli göğüs ucu yarası çekiyorum hıçkıra hıçkıra ağlayarak emziriyorum evde uygulayabileceğim bişi var mı haftasonu olduğu için sağlıkocağı kapalı hastane de uzak yardımcı olursanız çok sevinirim ❤