Merhaba. Doktor 3 gün önce çatı muayenesi yaptı. Bebeğin hala yukarda durduğunu, bu saatten sonra kanala girse de Dogumun uzun ve zor olacağını söyledi. Önceden kanala girip dönüş alıp kafatasini doguma hazırlamasi gerekirmis. İstersen 10 gün sonra alalim dedi. Ben de 1 hafta beklemek istediğimi söyledim. Bu arada surekli spor yapiyorum kanala yerlestirme hareketleri yapiyorum. Bunu yaşayan var mi ne tavsiye edersiniz?