Elollay Kızlar merhaba ben daha 2 aylık hamileyim :) su an bebek ürünlerinde büyük indirimler oluyor daha da zam gelir ileriki dönemlere bırakmak istemiyorum ama şu an çok da erken. Alışverişe ne zaman başlamalıyım yatak araba vs. Heyecanlıyım da, Tecrübelilerden yardım pleeeaseee ♥️
Gg5348 Elollay ben 3 ayı doldurup öyle aldım allah korusun düşük riski olabiliyor diye ama yine de siz bilirsiniz 🥰
myavocado Elollay ben de dayanamayıp çok beğendiğim bir iki minik kıyafet almıştım 3 ay dolmadan, sonra araya ramazan filan da girince pek de bakamadım, 4 ayımı doldurduktan sonra almaya başladım araba, beşik gibi büyük parçaları.
Enfal_06 Elollay bol bol beyaz zıbın alabilirsin unisex cinsiyeti belli değilse öyle al ağız mendili zıbın doğacağı aya göre kısa veya uzun kol sonra tulum unisex olanlardan alt açma örtüsü yatak olarak Park yatak alabilirsin
Irmak154 Elollay bende 16. Haftadan sonra başladım almaya yavaş yavaş biraz daha bekleyin indirimler hep oluyor🤩
Ummuarbc Elollay bence erken canım beğendiğin 1 2 kıyafet al ama büyük esyalarini alma derim Allah korusun daha sonra uzuleceginiz bir durum olur rabbim size bağışlasin evladınizi 20 haftaligiz bizde yeni baslayacagiz artık detaylı ultrasona girip
Gg5348 Elollay 1 ayınız kalmış illa ki yine indirim olur bence ben alıp bir şey olursa diye çok korktum ondan almadım 3 ayım dolar dolmaz koşarak bebek arabamı almıştım 🙈
Elollay myavocado kılık kıyafet heyecanım da oluyor da onlar yavaş yavaş alınır ben büyük eşyaların derdine düştüm. Kafam çok karıştı :)
Lavin___ Elollay ben daha 2 aylıkken beşiği almıştık 😃 bence alın Allah korusun aksi bir durum olsa bile bir gün elbet çocuk olacak öyle düşünün😂
Elollay Enfal_06 evet yatak ve bebek arabasını, ana kucağını vs düşünüyorum erken mi diye de çekindim.
myavocado Elollay 3 ayın dolmasını bekleyip başlamak iseal bence ya, hem adettendir çok erken olmamış olur, hem de önünüzde daha 6 ay gibi baya zaman olacak, şekilde yavaş yavaş tamamlanir.
Enfal_06 Elollay yani kıyafet ben almışım baya 20 haftaliğiz detaylı ultrasyondan sonra eşim şehir dışına çalışmaya gitmiş gelince evimize gecicez o zaman başliycaz kayivelidemde kalıyorum bebek çeyizi felan diyorlar ben her şeyi kendim yapmak istiyorum
Elollay Ummuarbc evet çekincem bu yönde. Gelir insallah yeniden bu kampanyalar o zaman, korkuyor insan her türlü duruma karşı üzülür yıkılır yani. Allah hepimizinkini bağışlasın insallah ♥️
Ummuarbc Elollay amin inşallah canım 1 2 ayda çokta bir fark olmaz 1 2 ay daha geçsin bende 3 ayı bir olsun da
biranne__ Songul211 cinsiyet biliyorsanız başlayın bence ben o haftada başlamıştım emindik cinsiyetten
Anneolmayolundaa Elollay ben almıştım göğüs pedi alt açma örtüsü valiz için organizer Ev içinde taşımalık organizer Ağız mendili 18 adet Müslin battaniye Nohut battaniye Göğüs pompası Cam biberon Oioi takım sarı renk Cam rende Termos Vs.. Bu tür şeylerin cinsiyeti yok alınmış alınmıştır mantığındayım allah korusun bir şey olursada hayrına veririm diye düşündüm içimi hep temiz tuttum olumlu düşündüm 💘💘