Irmak154 Elcntaskan ben sadaya gidiyorum dr.m gökhan önal 21+3 üm başından beride ona gidiyorum şuana kadar memnunum çok tontiş bir doktor🫠
kader_ozol Elcntaskan buca şirinyer tarafında gökben yüksel var ilk dogumumu o yapmıştı medifema da suan kendi kliniği var cok cok iyi diyemem ama güzel ilgileniyor özelden de yazabiliyosunuz cekinmeden soru sorabiliyorsunuz ideal bi doktor bana göre