smnr-06 Merhaba güzel anneler. Şu an 8+2 haftalık hamileyim yaklaşık 4 haftadır karnımda felaket derece de şişlik ve gaz var ağrı da oluyor. Sizler de oldu mu ya da çözüm öneriniz var mı acaba
Eminexxx smnr-06 ayy canım benim öyleydi berbattı hem kasik ağrısı hemde gaz sancısı oluyordu bende 4. Haftada başladı 9 da bitti çok şükür şuan 14+5 olduk bu seferde sırt ağrısı oluyor gerçekten hamilelik hiç kolay değil
amayinedeiyiilerledim smnr-06 kendinizi sıcak tutun. Ayaklarınız üşümesin. Cenin pozisyonunda yatın, soda ve sakız mide şişkinliğini rahatlatıyor. Bağırsaklar içinde kefir tavsiye ederim
Safiye12 smnr-06 aynı sorunu bende yaşıyorum karnım şişiyor ve ağrısı mideme vuruyor sizinde mideniz ağrıyor mu
smnr-06 ssevilmommy teşekkür ederim yanıtınız için inşallah benim de azalır pantolonlarım olmuyor o derece
smnr-06 Eminexxx kasık ağrım benimde vardı azaldı sanırım yerleşme bitince ama mahvediyor gerçekten şişlikte. Boşuna dememişler annelerin hakkı ödenmez diye
smnr-06 Safiye12 evet benimde mideme vuruyor özellikle geceleri. Çok şükür mide bulantım yok ama ağrısı oluyor şişlikten sanırım
amayinedeiyiilerledim smnr-06 günlük probiyotik alımını artırın. İlla kefir değil. Yoğurt, ayran da olur☺️
smnr-06 amayinedeiyiilerledim yoğurt ayran fazlasıyla tüketiyorum aslında soda da aynı şekilde. Kabızlık falan yok çok şükür ama karın şişliği aşırı oluyor yine de sıcak tutmayı deneyeyim biraz da inşallah iyi gelir
Salihaa16 smnr-06 yaa 5 haftalığım aynı durum bende var geciypr mu sonradan acaba 4 aylık gibi sis karnım ve gaz dolu
minikkusumbenim Salihaa16 bende 5 haftalığım benimde aynı şekilde sürekli kasık ağrısı ve gaz ilk 3 ay hiç bir şey yapma dedikleri için bacaklarım çok ağrıyor yürümek istiyorum izin vermiyorlar düşer diye alerjim var her hapşırdığimda ani aşırı bir sancı geliyor yatalak hastaya çevirdiler beni iyice
smnr-06 Salihaa16 geçiyor çok şükür ama benim 3 Ay bitiminde geçti sonrada bebek belli olmaya başladı karnım yine çıkmış oldu
smnr-06 minikkusumbenim eğer doktorun düşük tehlikesi görmüyor ise ağır işlerden kaçın ama normal hayatına devam et derim. Ben öyle yaptım. Şu an 6 aylık hamileyim. Hamilesin sonuçta hasta değilsin ki. Yürüyüş yap mutlaka hareket önemli. Yoksa sonradan hem kilo alımında hemde kabizlikta sorun yasayabilirsin
minikkusumbenim smnr-06 doktora gittim ama doktor denmez o adama o yüzden kafamdaki soruları soramadım bi tehlikem var mı bilmiyorum
smnr-06 minikkusumbenim ağır kaldirma çok yukarılara uzanma. Yerleşme olsun en azından bunlara dikkat et kendini çok yorma ama yine de hayatına devam et Allahın izniyle bir sey olmaz. Ben çalışıyordum ilk aylarımda da sürekli ayaktaydim çok şükür şimdi 6 aylık olduk tekrar çalışmaya devam
minikkusumbenim smnr-06 valla iki tane kaynanam var ikiside bir sey yaptırtmıyor bana bardağımı bile kaldırmıyorum dışarı çıkma yürüme düşer nazar değer en azından ilk 3 ay evde dur diyorlar bacaklarım ağrıdı artık vücut biraz hareket istiyor