Ya inanın bende böyle bir post acacaktim bende 3 gün oluyor öğreneli hamileligimi ama şüpheleniyordum önceden beri acaba hamilemiyim diye ama her ay adet gördüm şimdide sanki hissediyorum karnımda bişey kimildiyor gibi biraz araştırma yaptım öyle olan kadınlar varmış gerçektende pazartesi doğru hastaneye gideceğim bende hayırlısı bakalım