Yasmin444 çok iyi bence ama herhalde çok basindasiniz arkadaşımın ablası 65 görmus ve hamile olduğuna karar vermiş doktor kese görmedi değil mi daha ? Kesek gormedikleri için başlarda kesin birşey söylemiyorlar buda insanı çok deli ediyor varmı yok mu diye