Ben 36. Haftamda uçtum daha yeni 2:15dk sürdü uçuşum. Doktor raporu aldım ama hiçkimse sormadı uçağa binerken. Yine de almak şart. Bi kaç kere koridorda yürüdüm sıkıntı yaşamadım. Yolculuk ettiğin gün bol bol uzan dinlen hiçbişey olmaz inşallah. Doktora görün ekstra bi durumun varsa zaten uçmamalısın