Fulya1993 bişey dicem 36 2,5 kilo normal?! Neyi büyük ben 2850 36+6 da doğurdum… ama bana viyanada ce memorial bahcelievlerde cok iri bi bebek dediler morelimi bozdular baya triplere girdim hatta memorial 5kg olur bu dedi ama bi prof var nişantaşında baya ünlü yaşlı bi adam ve türkiye genelinde son model cihazlara sahip çok az kişide varmış ve zaten belli oluyor yani ultrasonda o dediki 2500gr ay ben bi sevindim yani iki kisi yanildi o ama dediki 8% yanilma payi var istatistik bu ve hesaplarsan 8% dediklerin cikiyor yani hiiiiiic takilma ne olacagi belli olmuyor