Merhaba iyi akşamlar biz 38+3 deyiz kilomuz 3.700 doktorumuz normal doğum seni çok zorlar dedi daha normal olması için en azda 10 gün varmış 4 kiloyu geçer dedi ben normal istiyorum ama çok sorun yaşarmıyım yardımcı olacak birileri mi varmıdır yada bizim kilomuzda kimse varmıdır