eylemm09 bence doktora gidip bı kan ve idrar tahlili verin şişliğiniz olduğunu söyleyin tansiyon çıkıyor gebelik zehirlenmesi, protein kaçağı vs şeyler oluyor 20 haftadan sonra devamlı tansiyonun ölçün, ayaklarınızı uzatın çok ayakta kalmayın çok geçmiş olsun 👍