Ugurhilal eşine çok güldüm 😂😂 acaba olabilir mi böyle bı şey ya bak aklıma takildi🤷
Ben hiç karın üstü yatmiyirum zaten hatta genelde de otururken oluyo hemen elimle sıvazlıyorum seviyorum annecim yapma çok acitiyosun filan diyorum bir iki daha yapıp birakiyo ama dün yerimden sicradim baya acıttı en son hafiften kızdım sonra da içimden battı ya
Bu kız biraz yaramaz olacak heralde 😂