00pamuk00
13 haftalık olduk ilk haftadan beri istifra ediyordum ama dün sabahtan bu sabaha 12 defa istifra ettim sürekli safra çıkardım ilaçlarımı alamadım , yesem çıkardım , içsem çıkardım en son eşime bu şekilde olmayacak dedim doktoruma danıştım acilden serum taktır dedi gittik serum taktırdık rahatladım eve geldim yemek yedim uyudum çok daha iyi oldum.
Prilam bende kullanıyorum bazen deniyorum kendimi içmiyorum ama içmeden olmuyor