Minnosunannesi Happymoomtugce alcağın yere et ve çiğ yumurta olup olmadığını sor . Yoksa rahatlıkla yiyebilirsin ben 6 aydır yiyorum canım çektikçe bi sorun yok elhamdülillah
ygmr ben cok yiyorum 5 aylik sayilirim hala yiyorum etsiz yedikten sonra zatarsizdr die duaunuyorum ama bilemicem
YamacDemirinAnnesi Etsiz olduğu sürece sorun yok kızlar yiyebilirsiniz ben çok yedim ve hala da yiyorum 39 haftalık olduk çok şükür bir sıkıntımız olmadı 😂
Deletedmom_879 Ciğ et zararli diye cigkofteyede zararli diyolar. Ama etsiz oldugu surece bence zarari yok ama eşime anlatamiyorum bir kere zararli diye okudu ondan beri yiyemiyorum cokta severim canımda istiyo 😅😅
SinemGeer Etsiz yenildiği sürece zararı olmuyor diye biliyorum. Tabi aşırısı da kabızlıktan dolayı pek önerilmiyor.