Naz1234- kadın doğum oksapar kan sulandırıcı ıgne verdi bır kutu kullandım . Ama kalp damara gidince devam etme , düşük tehliken yoksa bırak varıs çorabı kullan dedi .sabah kalkınca takıyorum akşama kadar onunla ayakta duruyorum ,işlerimi yapıyorum .onu takmadığım zaman çok ağrım oluyor iş falan yapılmıyor