madameux benim kendi doktorum özelde doğumu orda yapicam başından beri tek doktor takip ediyor herşeyimi biliyor, kanama olduğu zaman akşam üzeri oldu devlete gitmek zorunda kaldım orda alttan bakmak istedi, ultrason ve nst yaptıktan sonra ben de bebeğin kalp atışını hareketlerini duydum rahim ağzında kapalı dedi o yüzden devlette alttan baktırmak istemedim kendi doktoruma ertesi gün gittim gerek gördü alttan baktı bu şekilde