Kızlar dün geceden beri mideme aşırı baskı yapıyor sıpa 🥲 sanki daha yeni dün yukarı çıkmış gibi. Ve karnımın içi de çok acıyor üst karnım. Tekmeleri hareketleri midemin orada hissediyorum ama öyle canım yanıyor ki yatamıyorum sağıma soluma dönemiyorum. Öksürüp hapşırınca bile bi acı oluyor. Büyük ihtimalle bebekten kaynaklı ama sizde de oluyor mu? Bundan sonra hep böyle mi olacak yoksa geçiyor mu bu 🥺 ya da rahatlamak için yapılacak bir şey var mı bilginiz var mı