Gulsh61 hamileliğimin başından beri kabızlık sorunum var normalde hergün büyük tuvaletime çıkardım en kötü iki günde bir şimdi son zamanlar da 4 gün 3 gün çıkamıyorun ve aşırı rahatsız ediyo doktoruma dedim magnezyuma baslattı kayısıda yiyorum ama banamısın demiyor ☹️☹️☹️☹️☹️
Daisyy000 Gulsh61 Evde küvetiniz varsa küveti doldurup,yoksa büyük bir leğenin içine sıcak su doldurup oturun… Aynı sorunu yaşadığımdan genel cerrahiye gitmiştim,böyle yapmamı söylemişti
YeniGelinMeselesi Gulsh61 5-6 tane kayısıyı al 1 kayısı ye üstüne 2-3 yudum sıcaktan ılıyan su iç o şekilde 1 büyük bardak ılık su ve kayısıları bitir ben o şekilde çözüm buldum
Husna_34 Gulsh61 müsli ye en güzeli o bende kabızlık yaşıyorum hergün yiyorum ve çok güzel tuvalete çıkarıyo
Kubis42 Gulsh61 bende bı iki gün önce vardı bu sorun ve yeni serklaj olduğum için ikinmamam gerekti. İnciri zeytinyağı nda beklettim yedim kayısı suyu içtim yedim kuru erik yedim bunları açken yedim tabi. Bir de duphalac diye bir şurup içtim oda fayda etti. Bir de beslenmemde kabız yapıcı şeyler çok yemedim yeşillik yoğurt bunlar ağırlıklı beslendim çok şükür ki şimdi rahatladım.bir de şu içmeyi artirdim oda çok etkiliyor.
tgbmerve Gulsh61 kan ilacı kullanıyorsanız benim gibi mahvediyor insanı kabızlık, kaysi kefir magnezyum başladı Dr banamasin demedi, ilacı bıraktım 3_4 gundur rahatik başka kan ilacına gececgim, kabızlık içinde tekrar olursa diye Dr osmolak şurup verdi
kardelen54 Kayısı gün kurusu var siyah olandan ondan 2 3 tane sabah aç karnına yiyin üzerine de büyük bi bardak ılık su en gec aksama çıkarsınız benim bu şekilde duzeldi
tgbmerve Gulsh61 kan ilacınızı Dr söyleyin değiştirin derim , gerçekten bende ağlayacak kadar kötü oluyordum