Bebis-11 Bugün kontrolüm vardı 1850kg çıktı bana az gibi geldi doktor iyi dedi ama içime sinmedi her gün yumurta,peynir muz, süt, yoğurt,ceviz fındık falan tüketiyorum ekstra kilo alması için önerebilceginiz birşey varmı
Peyda Bebis-11 bana 32 haftada 2500 gr, 45 cm dedi. Ama en az 2 hafta önden gidiyor dedi. Sizin gayet iyi. Sağlıkla kucaklayın inşallah.
Guzelanne56 Bebis-11 33+3 de 1885 kg doğurdum kılosu bence iyi zaten bebek o dönemden sonra kılo almaya baslar
Bebis-11 Peyda maşallah Allah razı olsun sizde sağlık bir şekilde kucağınıza alın inşallah 🙏🥰 özellikle yediğiniz bir şey var mı bazen ne yesende genetik olabiliyormuş önemli olan sağlıklı olması tabi
Peyda Bebis-11 tamamen genetik olduğunu düşünüyorum ben. İlk oğlum da 38+2 de 3580 doğmuştu maşallah.
3premsesinannesi Bebis-11 ultarsonda kızım 32 hafta gözüküyordu 29+4haftalikdi 1250gram doğdu 2.gün vefat etti ama 5ay önce şimdi yine hamileyim 5haftalık inşallah sağ salim alırız kucağımıza 🌸
Hilalcekic Bebis-11 gayet iyi canım çünkü 34 den sonra her hafta 250-350 arası kilo alıyo benimde bu haftada böyleydi 38 de doğum yaptım 3450 gram doğdu
Liyamm1 Bebis-11 Ben 32+4 iken gittim 1900 kg e yakindi bana az geldi ama doktor normal dedi ne zayif ne kilolu dedi 🙏🏻