Hayriye32 Hamilelikte maalesef enfeksiyon riski daha yüksek oluyor. Doktorum hamilelikte vajinanın florası bozulduğu için olduğunu söylemişti. Dengeler şaşıyormuş yani. Tabi herkeste geçerli değil ama çoğu gebede oluyor. Hiç korkmayın, internete bakmayın siz. Doktorunuza söyleyin o gerekeni yapacaktır. Çok geçmiş olsun