elham34 var canım benide zorla yatırdılar 4 gün tansiyondan boş yatak vardı heralde sgkdan msj geldi 240 lira ödeme yapıldı diye. Umarım sancın gelir kendiliğinden öyle gidersin doğuma :) ben 37+4teyim suan yöntemler aramaya basladım smdiden sancı için 😂