Benimde gebeliğimin başlarında bu şekildeydi ve doktorum bu bizim için iyi bir şey ilerleyen zamanlarda zaten yükselecek şuan yüksek olup ilerleyen zamanlarda dahafa yükselmesi riskli demişti ve şuan 32. Haftadayım 12 çıkıyor genelde yani hiç görmediğim rakamları görüyorum o yüzden hiç sorun etmeyin🌸