Erva18
Benim evlendiğinde başladı enfeksiyon eşim görevde oluyordu çok Birliktelik yaşamıyorduk ama yinede geçmiyordu en son doktor enfeksiyon gebeliğine engel spermleri öldürüyor demişti şuan 13 haftalığız ama enfeksiyonum vardı yine sanırım çünkü crp yüksek çıkıyor hem kan hem idrar olarak göz ardı edilecek durum değil
Çok antibiyotik, toz şase kullandım ama bazı enfeksiyonlar kronik oluyormuş