Kubra-kara9874 aynı bende öyleyim 9 haftalık olduk evde sürekli eşime ve 6 yaşında ki kızıma bağırıyorum sinirleniyorum artık o kadar kendim fark ettim ki oturup yemin ederim az önce ağladım yeter diye eşime yaptıklarını bir şey yok ama her şeye kızıyorum. Kızım geldi anne sen hep bağırıyorsun kızıyorsun dedi başladım ağlamaya nasıl olacak bilmiyorum ama sakin olmam lazım artık evde çocuğum var. Hem karnımda kine hem evdekine sıkıntı bu durum bunun da farkındaydım eşime en son dedim sıkıntıdan karnımda kine birşey olacak demeye başladım