Ayliner44 33+4 haftalık hamileyim bebeğim makat geliş pozisyonunda dönmemekte ısrarcı ne yapmalıyım ben çok şey denedim sizler ne önersiniz 🥹🙏🏼
Daisyy000 Ayliner44 Hicbisey denemeyin bırakın nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin. Emin olun bir sebebi vardır… 36 ya kadar dönme ihtimali yüksek,36dan sonra ihtimal biraz düşüyor ,hayırlısı ne ise öyle olsun.Benim dönmedi sezaryen oldum
YeniGelinMeselesi Ayliner44 dini inancınızı bilmem ama denendi onaylandu arkadaşım tarafından da başkalarında da duydum İnşikak suresi var secde ayeti diye geçiyor onu okuyup ardından secde yaptığınız zaman kısa sürede bebek dönüyor doğum şeklini alıyor
Mom_boy Ayliner44 Ben bi hafta sonu genel temizlik yapmıstım egilip cok kalkınca Bebiş dönmüş doktor kontrolunde öyle demisti doktor ve kendimde hissettim döndügünü 2 gün o kadar hareketliydi ki
Ayliner44 YeniGelinMeselesi tamda bugün bir yazı okumuştum suyu gelen bir kadının bebeğin başı yukarı gelmiş tekrar eski pozisyonuna getirmek için inşikak suresi ile secde etmiş işe de yaramış, deneyeceğim mutlaka çok teşekkür ederim
YeniGelinMeselesi Ayliner44 rabbime sığınan geri çevrilmemiştirr hiçbir zaman duanızı edin bol bol Rabbim kolaylık versin😌🌸
Serendipity16 Ayliner44 37+4 oldum cuma günü kontrolüm vardı yine dönmemişti 29’dan beri ters zaten artık sezaryen günü aldım 39+1’e doktorum birkaç hareket önermişti yaptım ama dönmek istemiyorlar demek ki hayırlısı böyleymiş yapacak bir şey yok canınızı sıkmayın