Bebegimveben1 acele etmene gerek yok aslında. Bir sorunun olmazsa 7 8 haftada gidebilirsin hem direkt kalp atışını duyarsın inşaallah. Hemen gitsen yok beta bakılacak,yok yükseldi mi diye bir daha. Kese var bebek yok bir daha gel. Bebek var kalp atışı yok bir daha gel derken kaç defa çağırırlar. Bir arkadaşım 3 gebelikte de 12.haftada gitti. Sorunsuz gebelik yaşasam ben de gidip kafamı bulandırmak istemezdim şahsen.