Momm0606 Kızlar yarın iş görüşmesine gideceğim, eczane teknisyenleri en düşük ne kadar maaş alıyor? Bilgisi olan? ☺️
Kujununannesi Çalışacağın eczanenin kapasitesi cirosu güzelse asgari ve üstü verir ama küçük ve az getirisi olan bir yerse sigorta yapmıyorlar asgari ücret vermiyorlar 😂
Momm0606 Kujununannesi Bulunduğu konum çok güzel hep site etrafı, yani eczanenin içini bi yaptırmışlar tavanlar felan görselli çok güzel bi eczane 😄
Kujununannesi Sevdim görseli güzelse elden satış yada nakit satış diyorlar nasıl anlatayım bilemedim iyidir yani cirosu 😂kozmetik ağırlıklı ise maaşı güzel verir ilaç ağırlıklı ise asgari alırsın bence tecrüben var mı ☺️
Momm0606 Kujununannesi kozmetikte var eczanenin ismi kelebek tavanı bile kelebekli yaptırmışlar parlıyor felan 🤣 tecrübem yok sertifikam var illettim onlara da yarın görüşmeye gelin dediler bakalım ne diyecekler 😄
Kujununannesi Sende tavana tav oldun galiba 😂😂 yarın yazar mısın maaşı çok merak ettim 🤪hayırlısı olsun inşallah 🙏
Momm0606 Kujununannesi Merhabalar, görüşme güzeldi fakat çocuğum olduğu için saçma bi şekilde kabul etmediler benden sonra oraya arkadaşım görüşmeye gitti onun 6 aylık kızı var ona da çocuğunu sorun etmişler onu da kabul etmemişler ki arkadaşımın yaklaşık 7-8 yıllık tecrübesi var
Kujununannesi Momm0606 ne alaka ya çocukla.Acaba hastalanır izin ister sürekli vırt zırt diye mi düşündüler ki enteresan.Yalandan reklamlarını yaptılar galiba eleman alacaz diye 😂
serdivan Belki nöbetçi eczane günlerinde problem olabilir ihtimaliyle sorun yaptılar ama yine de çok saçmaymış.