ngksu Haftaya girdik bugün boşluklarımda sırtlarıma doğru ağrı var meyve yedim öğleden sonra o gaz şişkinlik yaptı diye düşündüm fazlamı yedim acaba diye ama geçmedi de normalmidir🫠