Afrasevde Kızlar cybex balios S lux ve priam arasında çok kararsız kaldım. Arasında fiyat farkı var bu fiyat farkı ödenmeye değer mi? Yani farkları o kadar var mı bilmiyorum eğer tecrübe edindiyseniz fikrinize ihtiyacım var 🥹 şimdiden teşekkür ederim 💘🌸
Greenleaf Afrasevde ben balios s aldım, kasım ayında priam belki 2 katından biraz fazla fiyattaydı, daha kullanmak nasip olmadı, 36+2, o yüzden bilemiyorum, ama priam tabii daha klas duruyordu, ama ağırlıkları vs aynı neredeyse
Liyamm1 Afrasevde daha kullanmadik biz mios arasinda kalmistik ama priam’i seçtik çok kullanisli geldi bize kurduk arada esim deniyor pek seviyor 😂😂2 tekerl biraz buyuk sadece digerlerine gore ama bence çok hoş 🥰 araba için base t aldik cybexin onuda tavsiye ederimm
Afrasevde Greenleaf sanırım tek farkı iki tekerlekliye geçiş modu merdiven için ve görüntüsü😅 Hayırlı olsun sizede ikiside çok güzel model ama işte insan kararsız kalıyor. Size Sağlıkla kullanmak nasip olsun inşallah🌸💘
Afrasevde Liyamm1 evet kullanış açısındanda çok kullanışlı gözüküyor ve iki modelin sağlamlığı beni cezbetti açıkcası. Sağlıkla kullanmanız nasip olsun inşallah😊💘🌸
Elifengin Bende balios aldım daha kullanmak nasip olmadı bana yeterli geldi gibi kardeşlerim easy twist kullanıyorlar onlar bile çok rahat küçük katlanirken tekerlerde küçük