annelik_4 Kızlar 35+3 haftalık olduk bugün aşırı derecede bebeğim toplanıyor haliyle sertleşme oluyor ve bende ağrı yapıyor normal mi sizce bu haftalarda sizinde oluyor mu🤔
Aliye35 annelik_4 Bende 35+0 oldum. Benimki de toplanıyor ama hareketleri aktif. O yüzden yalancı sancı olduğunu biliyorum. Bir de sol belimden ayağıma çok ağrı alıyor yaa. O biraz zorluyor
Aybukeninannesi01 annelik_4 35+4 günlüğüz bendede oluyor birde vajinada hissediyorum karnımda baya aşa indi
Berraseris Bende de oluyor 35 haftalığız yalancı sancı işte o ben bol bol yatıyorum halsizlik çok var
Hilalll0998 Aybukeninannesi01 bende öyle hissediyorum aşağıda baskı oluyor sürekli Dinlenerek geçiriyorum günlerimi Sizin nasil gidiyor