Merhaba.. ben sakaryadan yaziyorum. Doktorum ilçe hastanesindeydi. Doğumu Sakarya eğitim araştırma hastanesinde mi yoksa Sakarya Medar da mı yapsam bilemedim. İlk doğum olucak. 35. Haftaya girdik.Çok maddi durumumuz yok. O yüzden devlet düşünüyordum. Ama korkuyorum. Sağdan soldan çok şey duydum. Özellikle devlet hastanesinde dikiş sıkıntı oluyor. Normal olsa bile. Doğuma hep stajyerler giriyor falan diye…
Eşim beni kırmaz özel hastane istersem ama borca gireriz. O yüzden çok kararsızım
Lütfen devlet hastanesinde normal doğum yapanlar ve özelde normal doğum yapanlar yazabilir mi 🫤