Kızlar merhaba 36+0ım
1 parmak açıklığım var
Sık sık kanlı nişan geliyor
Karnım düştü
Bebek kasılıyor sık sık
Ama hiç sancım yok. Nstde düzenli doğum sancılarım çıkıyor ve baya yüksek Dün akşamdan beri bu durumlar var. Nişan bu sabah 8de gelmeye başladı. Doktorumla görüştüm pazartesiy kalmaz doğurursun dedi. Kafasını iyi bastırmış dedi .
Hurma kaynattım içtim. Dün 3 bugünde 3 hurma yedim sık sık yürüyorum merdiven inip çıkıyorum squat çekiyorum ama sancı hissetmiyorum normal düzendeyim. Su flnda gelmiyo.
Önereceğiniz direkt etki eden bişey varmı? Çok sıkıldım artık böyle beklemekten dünden beri karnım taş gibi ve baya düştü😕