Bende özelde takipliyim. Ilk ogrensigimde devlete gitmistim orda tüm kan tahlillerimi yapmıştı. Sadece tiroidim yüksek onun icin ilac kullaniyorum. Ve her ay sasece tiroid icin kan tahlili veriyorum. Onun dışında ozeldeki doktorum kan tahlili istemesi simdiye kadar. Hatta özele ilk gittigimde devlette yaptigim tahlile bakıp baya kanın var sana 6 ay kan ilaci vermem demişti. Suan 21 haftaligim bundan sonra kan tahlili ister mi bilmiyorum