Magicmom öncelikle çok geçmiş olsun. Ben 20. Haftamdan 24. Haftama kadar sürekli çektim o ağrıyı. İki büklüm gezdim doğrulamıyordum. Bi akşam iltihapla birlikte küçük bi kanama yaşadım. Hemen doktora gittim. vajinal muayene oldum kültür ve idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı. Ağrı için doktorum bi ilaç verdi ve antibiyotik kullandım. Çok şükür 3 gün içinde tamamen geçti ağrım. Benimki enfeksiyona bağlıymış ama işte hemen çıkmadı en sonunda çıktı ağrının sebebi ortaya. umarım sizinki böyle bişey değildir ama böyleyse bile tedaviyle çok kısa bir sürede cevap alıyorsunuz merak etmeyin.