Merhaba. Çok şükür bebeğimin gelişimi gayet yerinde kilosu gayet yerinde kansızlık değerlerimde herhangi bir azalma yok ama yine de ilaç öneriliyor ben bu durumu da ilaç kullanmak istemiyorum 27 haftamdayım toplasanız birer paket anca kullanmışımdır bu konuda çok sorun yaşıyorum açıkçası çıkamadım bu işin içinden ilaç kullanmak istememe sebebim alerji ilacı kullanıyormuş sürekli 3-4 yıldır bu ilaçları da aldığımda vücuduma fazla kimyasal giriyor ve alerji ilacı ile birlikte aldığım için öksürük yapıyor ben de ya da bebekte herhangi bir kansızlık ya da gelişim hızlı olmuş olsaydı kullanırdım ama kullanmak istemiyorum benim gibi düşünenler var mı ya da kullanmamış olanlar var mı :(