Sevaan benm de öyle 17+3 olduk bugün kasık ağrıları bırakmıyor başından beri gittim sürekli acile ve farklı doktorları şükür sorun yok diyorlar enfeksiyon da yok bi büyüyen rahim ve kaslardan dolayı oluyor diye okuyorum bloglarda.
Ama isde içimiz rahat etmiyor korkuyoruz ağrı olunca hoş ben olmayınca da korkuyorum ( temiz siyirdim kafayı 🤯)Şuan bile kasık ağrısı çekiyorum doktora gitmek istiyorum ama bilmiyorum da napicam