Ogretmen_17 bizde önde gidiyoruz bende sağlıklı beslenen biriyim sadece bi dönem hiç tatlı sevmeyen ben tatlı yedim o zamanda önde falan gitmiyordu bu gidişle 4 yada 4.5 doğar dedi ama son haftalarda hiç kilo almayanlar var bakalım herseyin hayırıslı diyorum ben bakanlıkta normal Doğum için sınır 4 kilo ama sağlık perseoneliyim bende doktorum bana son muayenede 4.250 şimdi dogurttum sende yaparsın dedi ve çok korkuyorum şimdi